pátek 22. června 2018

Měsíční přehled nejn o knihách: Květen 2018 aneb jsem zpátky

Milý přátele a knižní nadšenci
s velkou radostí bych vám chtěla oznámit, že jsem zpátky. Úspěšně jsem dokončila svoje studium na vysoké škole. A jsem velice šťatsná, že začínám zase konečně normálně žít. Dnešní článek  bude jenom velice krátký, protože jsem toho za květen moc nepřečetla. Respektive nečetla jsem knihy vůbec. Celý měsíc jsem byla ponořená do skript a materiálů ke státnicím.Proto bych tento článek ráda využila a řekla vám, co vás v následujících článcích čeká.

Jelikož mám obrovskou radost, že jsem to všechno zvládla a o tuto radost bych se hrozně ráda s vámi podělila. Rozhodla jsem se uspořádat malou soutěž o knihy. Soutěž rozhodně není sponzorovaná. Soutěžit se bude o knihy, které jsem vybrala ze své knihovničky. K mání budou dva balíčky. Doufát, že se těšíte.

Samozřejmě se můžete těšit na nové recenze. Momentálně připravuji takovou spíše minirecenzi a úvahu na knihu A co já s tím?, kterou jsem četla v dubnu.

A také koncipuji nový formát článků. Pracovní název je zatím Booklook. Ráda bych totiž nafotila fotky s outfity o tom jak si já představuji hlavní hrdiny knih, které jsem četla. Co vy na to líbili by se vám jednou za čas takové články? Budu moc ráda, když vyjádříte svůj názor.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky