pátek 11. května 2018

Proč v poslední době nepublikuji tolik článků?

Jak jste si už mnozí z vás všimli, v poslední době jsem nepsala tolik kolik dříve. Je to z toho důvodu, že se teď plně připravuji na státnice, které mě čekají na konci května a začátku června. Upřímně jsem z toho docela dost nervozní (jak už to u všech zkoušek bývá) a připravuji se celý den. V podstatě nedělám nic jiného než sedím nad materiály a knihami.

 Proto se vám všechny chci omluvit, ale do konce května rozhdoně nebude žádná recenze ani článek. Doufám, že to pochopíte. Hned v červnu se budu hlásit s plnou dávkou nových recenzí a článků. Rozhodně se můžete těšit na dokončení Mého anglického dobrodružství a jeden nový koncept, který zrovna chystám.
Pro zatím pro vás mám sérii fotek toho, jak to u mě momentálně vypadá.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky