pondělí 7. května 2018

Měsíční přehled nejen o knihách: Duben 2018

Dnes pro vás mám ohlédnutí se za měsícem dubnem. Musím říct, že jsem toho za tento měsíc tolik nestihla.  Celý měsíc jsem chodila na praxi a docela dost mě to zaměstnávalo, domů jsem chodila úplně hotová a jediné co jsem chtěla bylo si lehnout a nic nedělat. Ale přesto všechno musím říct, že praxe mě hrozně bavila, i když byla vyčerpávající.

Ještě pořád se pasuji s knihou Okamžik všeho. Musím totiž říct, že mě ta kniha vůbec nevzala. Slyšela jsem na ni tolik dobrých recenzí, ale upřímně já z ní vůbec nejsem unešená. Tak nějak nejsem schopná se do ni začíst a radši sáhnu po nečem jiném. Ale rozhodně jsem ji nezavrhla. Ale spíše se k ní vrátím, až budu mít po státnicích. Nicméně jsem začala číst knihu A co já s tím? Tohle byl úplně jiný šálek kafe. Ta kniha mě uchvátila od začátku až do konce. Četla jsem ji každý den cestou na praxi a doslova jsem ji hltala. Je takovým spisem postřehů speciální pedagožky, které se rozhodla, že na jeden rok bude asistentkou pedagoga. Všechny své poznatky a postřehy z této zkušenosti sepsala do této knihy, která pro mě byla neuvěřitelně inspirativní a přínosná. Dala m úplně jiný pohled na svět speciální pedagogiky a rozšířila mi obrozy o tom, jak dobře může systém fungovat pokud jsou k tomu dostatečné přepklady a podmínky. Za mě jedna z nejlepších publikací týkající se aktuální problematiky speciální pedagogiky.
 V dubnu jsem taky objevila jednu velmi zajímavou aplikaci, portál, nebo doménu chcete-li. Jmenuje se to Spolu s knihou. Do mobilu si stáhnete aplikaci, která funguje na doméně Mighty Network a přihlásíte se do portálu, který shromažďuje všechny milovníky knih, kteří mají chuť sdílet svoje knižní zážitky. Ten koncept mě velmi nadchnul, takže jsem neváhala a přihlásila jsem se. Vím, že by někdo mohl oponovat, že něco podobného by šlo i na Goodreads nebo Facebook. Ale mě se ten nápad čistě knižního fora líbí. A navíc je to záležitost čistě česká. Proto jsem ráda, že můžu podpořit českého tvůrce tím, že mu pomůžu toto forum rozšířit. Proč ne?
Kdo byste měl zájem a zaujalo vás to určitě neváhejte a přihlašte se. Dolů vám dám odkaz na video, přes které jsem já totu doménu objevila. A kdo by měl zájem, neváhejte mě kontaktovat.

Spolu s knihou portál pro knihomoly - YouTube video 
Spojujeme knižní komunitu - Youtube Ondřej Mergl 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky