pondělí 7. května 2018

Měsíční přehled nejen o knihách: Březen 2018

Březen byl pro mě velmi produktivní. Kromě toho, že jsem dokončovala a úspěšně odevzdala svou diplomovou práci, se mi podařilo přečíst dvě knihy. To je na mě docela dost. Při vší práci, kterou mám, zvládám tak jednu knihu za měsíc. Za březen si zasloužím pochvalu, protože nechápu, kde jsem našla čas toho tolik zvládnout.

První knihou, která se mi dostala do ruky byla Knihkupkyně. Tu jsem získala v rámci recenzního konkurzi od nakladatelství OMEGA. A jsem velmi ráda, protože ta kniha byla vážně jedinečná, poutavá a napínavá. Už d padesáté stránky jsem se nemohla odrthnout a toužila jsem zjistit, jak to všechno vlastně dopadne. A konec? Nadmíru překvapující. Absolutně vůbec jsem to nečekala. Pokud na ni nkěde narazíte určitě neprohloupíte, když si předčete. Já doporučuji všemi deseti. ( Recenze ZDE)
Ke konci března se mi po dlouhé době konečně podařilo také dočíst Calendar girl.  Tato kniha je jednou z mnoha spíše erotiských románů, které ale jsou v poslední době v oblibě. Alespoň já to tak vnímám, protože mám pocit, že se s nimi roztrhl pytel. A můj názor na ni? Ten Vám asi shrnu tady, nejsem si jistá zda-li na tuto knihu napíšu recenzi. Takže tedy takovu mini. Já jsem z ní trochu na rozpacích. Myšlenka příběhu je rozhodně dosti promyšlená. Obyčejná holka, která se snaží zachránit svého otce se rozhodně pro práci, která ji sice vydělá dost peněz, ale není jistá jestli je s ní plně smířená. A i během knihy dochází poměrn vyhroceném střetu s jejím svědomím. Přestože chápe, že ji tato práce může i mnohé naučit. Autorka se rozhodně nestydí a erotické scény popisuje dosti barvitě, bez obalu. Všechno máte naservírováno na talíri ve své plné kráse. Tak jak to leží a běží. Rozhodně ale nemůžu říct, že by se mi nelíbila. Spíš jsem se občas červenala až ... no vy určitě víte kde. (:D) Ve své podstatě je to zajímavá kniha pro všechny fanoušky erostických románů jako byl Padesát odstínů od EL James.

Poslední odstavec dnešního článku bych ráda věnovala filmu. Moc ráda, bych se totiž zmínila o dvou filmech, které jsem v poslední době viděla a ráda bych vám je doporučila. A nebojte, oba mají neco společného s knižní tématikou.

První se jmenuje The Man Who Invented Christmas. Je to docela nový film v havní roli s Danem Stevensem, které můžete znát třeba z filmu Kráska a Zvíře. A v podstatě je to o tom, jak Charles Dickens napsal Vánoční koledu. Filmy vypráví o tom, jak vznikla postava Vydřigroše a jak si postavy začali žít vlastním životem. A z odvážného projektu se nakonec stal bestseller.
Druhý film je Volání Netvora. Tento film byl natočen podle knihy Patrika Nesse. Já jsem knihu nečetla, ale po shlednutí filmu si ji určitě půjčím. Doslova a do písmene mě rozplakal. Je to neuvěřitelně smutné. Nechci moc prozrazovat, protože mám pocit, že když toho řeknu moc už to nebude tak emotivní jako to bylo pro mě. Pokud hledáte dobrý film na večer, rozhodně doporučuji. Oba filmy!

Určitě mi napište do komentářů zda-li jste jeden nebo druhý filmy už viděli a jaký jste na ně měli názor? Budu moc ráda, když se se mnou podělíte o knihy, které momentálně čtete nebo které jste četli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky