čtvrtek 26. července 2018

SOUTĚŽ O DVA KNIŽNÍ BALÍČKY

Dnes pro vás všechny mám soutěž. Mám velkou radost z toho, že jsem úspěšně dokončila svoje studium a ráda bych se s vámi o tuto radost podělila. 

O co budeme soutěžit? Mám pro vás nachystany dva knižní balíčky. Ráda bych upozornila, že soutěž není sponzorovaná, ale knihy jsem vybrala ze své knihovničky a ráda bych jimi udělala radost někomu dalšímu. Soutež potrvá do 26.8 Losovat budu dva výherce, které pak vyhlásím na svém blogu a zašlu jim výhru poštou.  A teď to hlavní o co, že to budeme vlastně soutežit?

Pravidla soutěže
1) napiště mi do komentářů svůj mail (abych vás v případě výhry mohla kontaktovat) a připojte krátký komentář o poslední knize kterou jste četli 
2) buďte odběrateli mého blogu 
3) komentář i odběr napiště do 26.8.

Pravidla jsou jednoduchá tak s chutí do toho. A přeji hodně štěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky