úterý 30. ledna 2018

10 KNIŽNÍCH DNÍ - den druhý: devět plánovancýh knih

Den druhý v projektu 10 knižních dní je věnovaný devíti knihám, které plánuji přečíst. Můj seznam toho co bych si chtěla přečíst je dlouhý. A ještě delší je seznam knih, které musím přečíst. Momentálně totoiž píšu diplomku a tak tady na mě kouká horda odborných publikací. Ale nebojte nebudu vás zatěžovat svou "povinnou četbou". Rozhodla jsem se věnovat tento článek knihám, které mám ve svém to read listu.

Když jsem četla její životopis Ryhleji mluvit nedokážu dozvděla jsem se, že Lauren Graham je také spisovatelka a napsala knihu. Hrozně mě to nadchlo. A moc ráda bych si její román přečetla. Doufám, že bude stejně tak vtipná.

Tuhle knihu jsem dostala od sestry k Vánocům. Musím říct, že z Cizinky jsem byla docela nadšená. I když jsem četbě nevěnovaa tolik pozornosti kolik bych chtěla. Rozhodně ale musím říct, že se na tuhle těším. Ráda se dozvím, jak spisovvatelka píše a kde bere inspiraci pro svůj příběh. 

Harry Potter byl taky vánoční dárek, dostala jsem ho předloňi. Ale vzhledem ke svému odjezdu do Anglie, jsem neměla čas se na ni vrhnout. Chtěla jsem si ji sice vzít s sebou, ale nakonec jsem ji nedokázala vecpat do kufru. A tak na mě smutně kouká z knihovničky. Jsem na ni upřímně moc zvědavá. Na sérii Harryho Pottera jsem vyrostla, takže je to tak trochu srdcovka, ale mám strach že tato hra už tak dobrá nebude. Upřímně doufám, že pro mě nebude zklamáním. 



Ten kdo čte můj blog, asi ví, že jednou z mých oblíbených spisovatelek je Becca Fitzpatrick. Když jsem byla ještě na střední oblíbila jsem si její hush hush ságu o padlých andělech. Tuhle knihu jsem vybrála v jedné soutěži a jsem na ni upřímně rovněž velmi zvědavá. Příběh by měl být docela napínavý, takový dívčí thrillet, typla bych si. 

Tohle je také spíše dívčí románek. Ale ke mě jako nenapravitelné milovnici kávy rozhodně patří.  Občas je prostě fajn utéct k zamilované fikci. No řekněte nebylo by fajn, umět člověka odhadnout podle toho jakou kávu si objedná. 

O téhle knize se hodně mluvilo, když vyšla. Snad všichni na ni psali recenzi, jen já jsem se k ní ještě nedostala :D. Ale na mém to read listu rozhodně je. Veronika je autorkou Divergence a musím říct, že kniha mě zaujala. Navíc anotace k této knize vypadá taky velmi slibně. 

První díl mě trochu zklamal a očekávala jsem od něj něco trochu jiného. Rozhodně jsem ale zvědavá jaký bude ten druhý. První mě rozčiloval až jsem měla pocit, že knihu prostě zavřu a nedočtu. Nakonec jsem se překonala a dokonce napsala recenzi. Ale nemůžu říct, že by to bylo kdo ví co. Přesto, když se objevil tento druhý, řekla jsem si proč nedat knize šanci, třeba bude o něco lepší ta první. (navíc to má docela dobré hodnocení) 

Další kniha, která na mě smutně kouká z knihovničky a ještě jsem na ni ani nesáhla. Kniha by se měla odehrávat v prostředí starého antikvariátu. A já musím říct, že anotace na knihu mě nadchla už tenkrát, když jsem ji dostala. Momenátlně čtu Šlehačková oblaka, ale až je dočtu rozhodně se vrhnu na tuhle a vy se můžete těšit na recenzi. 

Poslední knihou v tomto výčtu jsou určitě Tři Mušketýři. Na tuto knihu se chystám už strašně dlouho. Miluji ten příběh o oddanosti, šlechetnosti, boji za spravedlnost a pravdu.  A je to poslední ze mnou milovaných knih z romantického období, kterou jsem ještě nečetla. 

Tak to je tedy mých devět plánových knih. Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké knihy byste si chtěli přečíst vy, popřípadě jestli jste už nějakou četli a jak se vám líbila.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky