pátek 16. března 2018

Měsíční přehled nejen o knihách: Leden a Únor 2018

Máme nový rok a navrát k článku, který jsem už dlouho nepsala. Upřímně je mi to moc líto, protože mě tento formát článku hrozně bavil. Ale bohužel byl můj navrát z Anglie tak dramatický a hektický, že jsem na něj prostě neměla čas. Takže tady to je. Ohlédnutí se na uplnylý měsíc. Pro tentokrát za dva měsíce.

Začneme s ohlednutím se za knížkami, které jsem za leden a únor přečetla. Během posledních zimních měsíců jsem horlivě pracovala na své diplomové práce. Snažila jsem se napsat ji opravdu svědomitě. (A pořád nejsem spokojená :D) Když jsem se podívala na seznam použité literatury nemohla jsem uvěřit svým očím. Jak se mi povedlo za tak krátkou dobu prostudovat kolem 30 odborných knih? Píšu prostudovat, protože jsem je nečetla celé, ale jen ty části, které jsem potřebovala. I tak jsem se sebou velmi spokojená. Protože jsem nečekala, že jich zvládnu tolik.
Co se týče beletrie té, jsem se tolik nevěnovala. Začala jsem číst a dočetla Šlehačková oblaka. A jsem z nich naproto unešená. Tereza Salte mě přiměla otevřít oči a podívat se na můj život z úplně jiného úhlu. Díky ní, jsem si začala víc vážit věcí, které mám. Na recenzi se můžete těšit už brzy. Také ještě pořád čtu Calendar girl. Dávám si s ní trochu na čas, protože čtu jen po večerech. Zjistila jsem, že ji nemůžu číst po cestě. Ne proto, že bych se moc červenala. Ale protože když se lidé nahnout v tramvaji a nakouknou mi do knihy, nikdy se nestačí divit. A během konce února jsem začala číct Okamžik Všeho. Musím říct, že mě zatím moc nechytla. Ale jsem zatím jen na začátku, takže doufám, že se to s postupujícím příběhem zlepší.

Od ledna se věnuji take jedné speciální "knize". Knize s uvozovkami protože je to spíše deník. Jedná se o deník - 7 let, den po dni. Dostala jsem ji jako dárek od kamarádky k Vánocům. A jsem z ní nadšená. Každý večer než si zalezu do postele si do ní píšu, vše co mě ten den potkalo a za co jsem vdečná. Je moc krásné si takto zrekapitoval den a uvědomit, co dobrého se mi za ten den přihodilo, z čeho jsem nadšená a co mě za ten den potěšilo.

A teď se posunume k další kategorii a tou jsou seriály. S přítele jsme objevili dva perfektní seriály, které jsme sledovali se zatajeným dechem. Prvním z nich je Genius. První série vypráví příběh o Albertu Eistainovi. Jeho životní příběh je neuvěřitelný. Fyzika mě nikdy moc nezajímala, přestože jsem na zakládní škole jezdila na soutěže z fyziky. Ale ten seriál je perfektní . A druhým je Příběh služebnice. O můj bože! Ten seriál nám doslova vzal dech. Ten příběh !!! A upřímně se nemůžeme dočkat až konečně příjde druhá série.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky