středa 7. února 2018

10 KNIŽNÍCH DNÍ - den pátý: šest oblíbench autorů

Po delší pauze, kterou jsem strávila zahrabaná v kninách při tvoření diplomové práce, jsem zase zpátky a budeme pokračovat v projektu 10 knižních dní. Den pátý je věnovaný šesti oblíbeným autorům. Ti, co mě čtou trochu pravidelněji, asi nebudou překvapeni třemi prvními místy. Ale pokud mám zmínit svých šest oblíbenců, prostě je sem musím napsat. Nebudu to tedy prodlužovat. Rozhodla jsem se, že ke každému autorovi napíšu jen ve zkratce proč a které knihy od nich zbožnuji.

Proč? Meg je skvělá spisovatelka, píše jak dívčí knihy tak romány pro dospělé. Obdivuji na ni to, že píše jak knihy s fantasy tématikou tak romány z běžného života. Libí se mi, že ukazje život svých hrdinek vtipnou formou, takový jaký je.
Knihy: Mediátor (sérii, jsem zbožňovala jako malá) Slepá vášeň, Jak začíná láska, Nenasytná 


Proč? Líbí se mi, že ví o čem píše.Sama má titul z Egyptologie. Její knihy jsou dokonalým spojením historického románu o životě ve 20. století, detektivky a archeologie. Zalíbila se mi právě tím, že píše o vykopávkách v Egyptě a zároveň příběh zamotává zápletkami, které dokonale okoření příběh. 


Proč? Jako první se mi do ruky dostal první díl Hush hush ságy a milovala jsem ji od první chvíle. Líbilo se mi její pojetí andělské tématiky a styl jakým je kniha napsaná. Její tvorbu považuji spíše za Young Adult, ale ke knihám se hrozně ráda vracím. 

Proč? Lindsey je autorkou několika bestselerů. Já jsem měla tu možnost dostat se k sérii Zbožňuji ...(I heart..). Její tvorba nenechá vaše tváře suché, budete brčet smíchy od první stránky. Mě osobně uchvátil vtipný styl její tvorby, kterým popisuje neuvěřitelné příhody hrdinky

Proč? Přestože její romány už tolik nečtu, asi pro mě bude jednou z nejlepších autorek fantasy literatury. Líbí se mi totiž na ni, že si nic nepřiklášluje. Každý nadpřirozený mýtus nechává takový jaký je. Žádný výplody jako upíři chodící za slunce apodobně. Což opravdu oceňuji, navíc ne neomzuje jen na ten základ, který zná snad každý. Ale přichází i se spoustou dalších. (Snad kromě draků :D)  Sice mě v poslední době dosti iritují sexuální scény, které mi občas příjdou už trochu moc. Ale jinak musím říct, že ji mám opravdu řáda. 

Proč? Je drzá a svá. Zatím jsem měla tu čest jen s jendou knihou, ale i tak mě její svérazný styl velice oslovil. Ukázala mi, že v životě není důležité si na něco hrát, ale být sám sebou. A takovou by mě měli mít rádi i lidé v mém okolí.

Zajímalo by mě, jaké oblíbené autory máte vy? Určitě mi dejte do komentářů vědět, kterých šest autorů oslovilo vás. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky