úterý 11. dubna 2017

Můj měsíční přehled nejen o knihách: Březen 2017

Zdravím
rozhodla jsem se, že pro vás začnu psát nový formát článků. Vždy jednou za měsíc, bych chtěla sepsat malpu rekapitulaci. Ráda bych se  s vámi podělila o knihy, které jsem přečetla, čtu a nebo začínám číst a co si o nich momentálně myslím. Kromě toho, bych ráda psala také o různých stránkách, seriálech či aplikacích, které jsem objevila a týkají se nejen knižního světa. Doufám, že se vám bude tento typ článků líbit :)

Měsíc březen byl pro mě dost hektický vzhledem k mé momentální práci. Připravovali jsme Velikonoční akci, pro zdejší děti a bylo dost příprav kolem. Kromě toho jsem musela udělat i pár restů na univerzitu. Byla jsem občas pěkně vyčerpaná, takže jsem často byla ráda, že jsem konečně zalezla do postele.

Nicméně jsem na sebe velice pyšná, protože se mi po několika měsících (ano já vím, ale poslední doba byla tak šílená, tolik věcí k vyřešení, že jsem neměla moc času na čtení) konečně dočetla Nepřátelé a milenci od Simona Ahrnstedt. A brzy se budete moci těšit na recenzi. Tato kniha byla pro mě trochu oříškem, nebyla vůbec špatná. Ale z počátku se mi zdála hrozně nudná, vyprávěla dva separované příběhy mladých byznysmenů, jejichž životy se díky obchodu začnou nečekaným způsobem proplétat. A asi až tak od půlky, když to člověk vydržel, se konečně stala poutavou. Zobrazuje rozpoz mezi aristokratickou smetánkou a životem obyčejných lidí, vykresluje jejich rozdílené smýšlení.Bylo velice zajimavé do toho prostředí nahlédnout.


Mimojiné jsem začala číst Cizinku od Diany Gabaldon. Konečně! Na tuhle knihu jsem moc těšila a neschovávala jsem si ji právě na svůj pobyt tady v Anglii. Miluji ten seriál a sice jsem ještě na začátku, ale kniha je ještě lepší. Znovu mohu prožívat příběh Jamieho a Clarie a moc si to úžívám.


Ve chvílích volna, kdy se mi opravdu nechtělo nic dělat a potřebovala jsem čas jen pro sebe, jsem začala sledovat zase seriály. Naprosto mě uchvátil The Fall. Už mi do konce chybí jen jedna serie. Je kriminální seriál, kde komisařka vyšetřuje vraždy mladých žen, které jsou uškrceny a naaranžovány jako umělecké dílo. Seriál mě naproto pohltil. Každou chvíli si říkáte, to snad není možný? Jak daleko to ještě zajde? Opravdu je to jeden zvrat za druhým.

Dalším seriálem, který jsem v poslední době začala sledovat je Reign, což je seriál o Marii Skotské a jejím životě. O tom jak musela bojovat za svá práva a zemi. Také o lásce, intrikách a o všem, co patří k životu na královském dvoře. Je spíše taková oddechovka, ale velice pěkná.




 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky