úterý 14. února 2017

Knižní (kávová) photo galerie no.6

Mám pro vás další dávku fotek do galerie fotek. Tentorkát už to budou všechno fotky, které jsem pořizovala v Anglii. Většina z nich proto bude spíše o kávě než kniháh, ale slibuji že to napravím :D
Píšu si deník o všem co tady zažiju (PS: asi budu brzy potřebovat nový :D )
M1lk kavárna a opravdu skvělý dortík a kafe !

zažívám tady nádherný západy slunce


Máme leden a kvetou mi před domečkem růže :O

Lavish Hub


A trochu za kulturou


momentálně čtu Nepřátele a milenci :)
Největší kafe, který jsem tady dostala


Moje večeře a další dál Přátel :D



S paní domácí ( úžasná paní) jsme pekly yorshire pudding



Studuji, abych mohla dobře odvést svou práci

Odměna na konci týdne


 Ano i já už byla v Primarku a podlehla jsem :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky