sobota 12. března 2016

Book Shopping 2. Nejočekávanější objednávka z Martinus CZ

Martinus. CZ znám už hodně dlouho, ale ještě jsem si od nich nic neobjednala. Teda až do nedávna. Objevila jsem tam totiž knihy, které mě velmi zaujali a řekla jsem si, že tyhle by rozhodně neměli chybět v mé knihovničce.Navíc měli teď jedinečnou akci, že když luštíte Knižní šifru a objednáte si knihy, tak navýšíte svou výhru a tak proč to nezkusit ? :D
A tak mi tento týden došla asi nejočekávanější zásilka v mém životě, hrozně jsem se těšila. Musím říct, že komunikace a vyřízení objednávky byly naprosto suprové a zásilku jsem měla do týdne doma. Za mě palec nahoru :)


A mou knihoničku teď zdobí tři úžasné knihy.
1. Štastní lidé čtou a pijou kávu - odkaz na knihu zde
(kniha jako stvořená pro mě )
2. Hodné holky se dostanou do nebe a zlobivé kam chtějí - odkaz na knihu zde
3. Loď mezi hvězdami - odkaz na knihu zde  
(já tyhle vesmírní věci moc nemusím, ale tahle je rozhodně zaujala, tak uvidíme třeba nakonec změním názor ) 
Navíc mě čekalo překvapení v pohobě antistresové omalovánky Knižní šifry a záložka. Za sebe mohu e-shop jenom doporučit. Rozhodně to není moje poslední objednávka :) 


Oblíbené příspěvky