úterý 13. října 2015

Book shopping 1: Mánie s názvem Levné knihy mezi pauzami na přednášku

Rozhodla jsem se zavést nový pravidelný článek s názvem Book shopping. Jak už napovídá samotný název, bude se jednat o články, v nichž se s Vámi podělím o to, co jsem si v poslední době pořídila do své knihovničky.
Mé kroky vedly v poslední době do obchdou s názvem Levné knihy. Předpokládám, že asi každý tušíte, jaký obchod mám na mysli. Dají se zde sehnat velmi zajímavé kousky za naprosto unikátní cenu. A já jsem si ve svém rozvrhu našla skulinku, abych sem zašla při čekaní na přednášku. Máme prodejnu hned vedle fakulty. Odnesla jsem si tři knihy O:) :D

Mým prvním úlovkem bylo pokračvaní Sagy Hush hush, v češtině Zavržený. Knihy mám už sice přečtené, ale byly tak jednečně, že je rozhodně musím mít fyzicky v knihovně a doufám, že se k nim co nevidět vrátím a přečtu si je znova.

Další úlovkem byly knihy ze světa Vampýru, přesněji ze světa Stephanie Meyerové.  Četla jsem od autorky už všechny knihy kromě Kratkého druhého života Bree Turnerové, takže teď má své čestné místo na poličce. Přiznám, že jsem na ni docela zvědavá. ( Velmi se zamlouval Hostitel a plnou recenzi nalezenete zde)

Poslední knihnou kterou jsem si koupila, je kniha Saga Stmívání: Oficiální obrázkový průvodce . Nejde ani o to, že bych byla bláznivý nadšenec celé ságy. Knihy jsem četla ještě než přišla obrovská mánie. A libily se mi, nicméně filmy mě už tolik nenadchly. Kniha je prostě lepší. Důvodem proč jsem si knihu koupila, jsou naprosto úžasně a jeničně ilustrace uvnitř. Jelikož ráda kreslím, tak jsem si ji pořídila jako inspiraci. Řekněte samy, nejsou krásné?

Oblíbené příspěvky