sobota 31. ledna 2015

Znovuzrození stránky

Zdravím Vás všechny,

Rozhdla jsem totálně předělat tento blog. Baví mě psát a předávat informace těm, kteří o to stojí. A proto nyní všem svým věrným čtenářum, přináším zcela novou verzi svého starého blogu. Co nového tu najdete?
  • Pokusím se v následujích článcích podat přesnou zprávu o knihách, které se mi dostanou do rukou a uchvátí mnou mysl.  Ačkoliv stránek a blogu, kteří zveřejnují recenze o nejnovějších knihách je nespočet. Domnívám se, že nikomu neuškodí a možná i prospěje, když přidám také svůj skromný názor na nové, ale i staré knihy. 
  • Tím, že jsem předělala celý koncept této stránky, jsem se rozhodně nevzdala svého snu - psát knihy. Rozhodně i na dále zde nalezete mé povídky. :) 
  • A pokud tomu čas dovolí, ráda bych zde přidala i pár zpovědí, vypovídajích o životě obyčejné studentky speciální pedagogiky.
Doufám, že se Vám nová organizace bude líbit stejně jako jsem z ní nadšená já.
Přejí Vám všem krásný den, 
Tereza

Oblíbené příspěvky