neděle 12. dubna 2015

Trés Chic Fashion - Fashion day

Včera jsem měla jedinečnou možnost účastnit se Trés chic fashion - fashion day v Ostravě. Výjmečná modní akce se konala v Trojhalí Karolina. Prostor pro takovou akci, si myslím, to byl značně přiměřený. Jedinou nevýhodou bylo, že stavba má železnou kontrikci a k večeru v ní začínalo být zima, i když venku bylo ještě poměřně příjemně. Ačkoliv program začínal už kolem druhé hodiny odpoledne, dorazila jsem až na pátou hodinnu, protože až v tomto čase začínaly dle mého názoru zajímavé přehlídky. A musím říci, že jsem nakonec byla velmi vděčná, že jsem dorazila až tak "pozdě".
Hned po svém příchodu jsem měla možnost shlédnout Fashion perfoming na téma Ostrava. Musím říct, že nápad to byl zajímavý, ale připadala jsem si jako bych se dívala na zkoušku zpola nacvičeného představení. Z reproduktorů se linul monotónní hlas, který popisoval Ostravu. Modelky přicházeli v poměrně obyčejném oblečení na "scénu", kterou představoval vestibul, jehož podlaha byla pokrytá igelitem. Jediným vzrušením byla slečna, která přišla jen v body a ostatní na ni lepily jízdenky, až později jsem pochopila, že měla představovat tramvaj. Naopak jsem velmi obdivovala, když jiná modelka přišla celá v černém a s kusem drátěného pletiva a přímo na ní ho začala, zdřejmě hlavní aktérka celého tohoto perfomance, zpracovávat, až z toho vyšly šaty. Jinak jsem na tomto neshledala něco zajímavého. A o to víc jsem se těšila na hlavní přehlídku, na niž se měli ukázat značky jako Replay, Guess a nebo Calvin Klein.
O hodinku později jsme již mohli, pohodně usazeni u přehlídkového mola, sledovat prezentaci modní návrhářky Denisy Dovalové. Podotýkám, že asi 40 minutovou pauzu jsem proseděla a nebo se procházela po docela prázdné hale, kromě stánků od Všenavlasy a stánků se špěrky, nebylo co k vidění. Nicméně tato prezentace mě zase dostala do modní nálady. Ze všech zajímavých návrhů mě nejvíce nadchyly rudé plesové šaty. Úžasné.
Po další prosezené pauze, kdy jsem si začínala myslet, že se ukoušu nudou a půjdu si radši pro kafé do OC Karolina, se konečně přihlížila hlavní část večera, na niž se těšili snad všichni a že nás tady bylo dost. Jaké bylo zklamání, když na molo místo již zmiňovaných značek přišla kolece od Mohito a Reserved. Neříkám, že jsem si mezi modely nenašla inspiraci, ale nebylo to, na co jsem celé dvě hodiny čekala a těšila se jako malé dítě na lízatko. Velká škoda. Ale co se dalo dělat. Náladu mi spravila alespoň  slíbaná Stinak Fashion Show a Lada Vivialová Fashion show. U Stinaku se jednalo především o pánskou módu, ale i tak se bylo na co dívat O:). Jen mi bylo líto pana Návrháře, který když vyběhl na molo aby poděkoval, zakopl a upadl, ale zvládl to se vší elegantí.  A Lada Vivialová úplně předčila všechna moje očekávání. Jeden model hezčí než ten druhý. V tomhle bych si uměla představit, že se procházím po městě. Jednou z částí večera pak byla soutěž návrhářů. Bylo zajímavé sledovat, co tvoří začínající mladí lidé a u některých mi lezly doslova oči z důlků. Něco prostě bylo i na mě moc, řekněme, extravagantní? Ale kolekce The great red dragon mě velmi uchvátila.
Celkově si myslím, že to byl poměrně vydařený večer, jen mě mrzí
prostoje mezi jednotlivými přehlídkami.Fascinující však bylo kolik modních nadšenců se zde sešlo :)

Oblíbené příspěvky