pondělí 12. února 2018

10 KNINÍCH DNÍ - Den sedmý: čtyři knižní hrdinové

Tak už se blížíme do finále. Dnešní článek bude věnovaný čtyřem knižním hrdinům. A musím říct, že  tenhle článek mi dal zabrat. Ne, že bych neměla své knižní oblíbence. Ale chtěla bych vás představit čtyři své nejoblíbenější knižní postavy a to se přiznám mi dělalo trochu problém. Nakonec jsem se s tím poprala a tady je výsledek.
1. Hermiona 
První místo má rozhodně Hermiona. Vždycky jsem obdivovala to, že je tak chytrá. Hrozně ráda bych byla taky tak sečtělá jako ona a odhodlaná. Vždycky dokázala přijit s nějakým chytrým nápadem, který dokázal Harryho vytáhnout ze šlamastiky. A upřímně kde by byl Harry bez Hermiony? Podle mě by bez ní neprošel celou Bradavickou školu, ale vyhodili by ho už ve druhém ročníku. Můj skromný názor. Rozhodně už od dětství byla pro mě vzorem.

2. Ramses Emerson 
A teď se dostáváme do romatičtějších vod. Ramses je jednou z hlavních postav románů Elizabeth Peters. A pro mě to vždy byl dokanlý džetlemen. Chlap, který si ničeho nebojí a má srdce na pravém místě. Citlivý a chytrý, ale zároveň odvážný a nebojácný.Proste dokonalý mužský. 
3. Jamie Fraiser 
 Nemohu nezmínit ani tuto knižní postavu z románu Cizinka. Jamie má jedinečný šarm, který okouzlí nejednu čtenářku, řekla bych. Kdo by nechtěl mít někoho, kdo bude vždycky při něm a objeví se na scéně přesně v tu pravou chvíli, aby všechno zachránil?

4. Nefret
Poslední mou oblíbenou postavou je Nefret z románů Elizabeth Peters. Obdivuji ji za to, že šla za svým snem. Stala se doktorkou i přes všechny nepřízně. A na dobu začátek 20. století a místo kde žila se stala jednou z neuznávanějších. 

Budu moc ráda, kdy mi dolů do komentářů napíšete: jaké jsou vaše oblíbené knižní postavy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky