pondělí 23. října 2017

Unboxing 4. dorazila mi nejočekávanější novinka tohoto října

 V Anglii jsem se na ni zasněně koukala snad v každém knihkupectví. Nemůžu ani popsat jakou jsem měla radost, když se mi minulé úterý ozvali z nakladatelství Omega, že já a můj blog jsme byli vybráni v recenzním řízení na knihu od Lauren Graham. 

Kniha této herečky byla dlouho očekávanou novinkou letošního Velkého knižního čtvrtku, kde se představila pod titulem Od Gilmorových děvčat ke gilmorovým devčatům (a všechno mezi tím). V esejích a úvahách se herečka vrací k seriálu Gilmorova děvčata, který  ji proslavil jako Lorelai. Samoživitelku matku, která se zodpovědně stará o Rory, svou dceru, přitom se snaží vést hotel a miluje kafe. Na tom seriálu jsem doslova vyrostla, je to pro mě v podstatě srdcová záležitost. Vždycky jsem v těchto dvou nezastavitelných a neuvěřitelných ženách viděla svoje vzory. A o to větší mám radost, že mohu být jednou z prvních čtenářek, které budou mít možnost jí knihu číst.






Trailer na knihhu najdete ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky