pondělí 16. října 2017

Návrat po téměř tří měsíční pauze

Můj blog v poslední době trochu stagnoval, ale nebojte oficiálně můžu říkám, že se vracím zpět. V posledních týdnech jsem si musela dát trochu pauzu od čtení a psaní celkově. Bylo toho na mě prostě jednoduše moc a potřebovala jsem se plně soustředit na jednu pro mě velice důleitou věc.


Před dvěma měsíci jsem se vrátila ze své pracovní stáži v Londýně (o tom jak se mi tam líbilo a co mi Erasmus dal, pro vás co nevidět připravím článek) a potřebovala jsem vyřešit snad milion věcí, abych mohla normálně pokračovat ve studiu. Takže jsem si domlouvala náhradní termíny zkoušek, učila se na ně a doufala, že to co umím bude stačit a nikdo mě na ničem nenachytá. A abych to neměla zase až tak jednoduché se prostě pár věcí zkomplikovalo. Jeden vám totiž řekne A, ale druhý tvrdí B a vlastně oba mají pravdu, jen to neřeknou narovinu. A když se dojdete se zeptat na studijní dozvíte se C, které shrnuje A i B. Nakonec jsem obepisovala a obtelefonvala snad všechny na univerzitě, kteří s tím mají něco společného, abych mohla dostudovat podle plánu a nemusela prodlužovat. S klidným srdcem teď mohu říct, že jsem úspěšně dokončila letní semestr a můžu se vrhnout na ten další. Který sice bude šílený a už teď na začátku semestru mám pocit, že nevím co mám dělat dřív. Ale veřím, že to zvládnu.

Nicméně pevně doufám v pokračování psaní rencezí a článků pro vás. To, že mohu psát tento blog pro mě velmi znamená a jsem velice vděčná za těch několik čtenářů, které mám. Už teď vám mohu slíbit dvě recenze a pokračování celé série o mé pracovní stáži a velkém zahraničním dobrodružství. Určitě budu moc ráda, když mi zanecháte komentář s tím, co byste ode mě chtěli číst.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky