neděle 25. prosince 2016

Vánoční nadílka 2016

Vánoce jsou asi nejoblíbenějším svátkem všech dětí. Ale nejen dětí, i nás dospělých. Jsou to svátky pohody a míru. Pro mě znamenají dobu, kdy všechen shon utichá, sejde se celá rodina a užíváme se pohody a klidu u rodinného krbu. K Vánocům ale i neodmyslitelně patří také rozdávání dárečků. Ačkoliv nemám ráda vymýšlení dárků, vždycky se hrozně ráda dívám na radost, jakou obdarovaní mají.
A jako asi každý ráda dárky dostávám. Pod stromečkem jsem i letos našla knížku, což ke mě ostatně tradičně patří. Ráda bych se proto podělila o svou knižní nadílku. :)
Letos jsem dostala dvě knihy. První z nich je Harry Potter a Prokleté dítě, kterou mi nadělili rodiče a Calendar girl, kterou jsem dostala od přítele. Za dárky velmi děkuji, udělaly mi neskutečnou radost.


 A co jste pod stromečkem našly Vy? :)


Oblíbené příspěvky