pondělí 7. listopadu 2016

Unboxing #2

Myslím si, že každého z nás potěší, když nám domů příjde balíček. Takže si zajisté dovedete představit jakou radost jsem měla, když jsem včera večer přišel domů a na stole na mě čekala velká obálka a v ní kniha.

Jsem neskutečně ráda, že vám mohu přinést tento unboxing, díky spolupráci s projektem Podporujeme české (začínající) autory. Je tomu asi týden co mi psala slečna z blogu Svět mezi řádky, že jsem byla vybrána ve výborovém řízení. Asi si všichni dovedete představit mou radost. Tímto bych chtěla velmi poděkovat Chensie a také samozřejmě blogu Svět mezi řádky za tak jedinečnou příležitost.

V obálce na mě čekala kniha od Terezy Barvíkové Něco si  přej. Mělo by se jednat o lehčí četbu a já se na ni neskutečně těším, protože to je přesně ten typ knihy, který teď hodně čtu vzhledem ke spoustě práce, kterou v posledních dnech mám ve škole.

Tereza Barvíková je česká začínající autorka původem ze Zlína. Je ji teprve 21 let a na trhu už můžete najít její první knihu a to právě Něco si přej. Jedná se o román, nebo spíš novelu v žánru Sci-fi a fantasy. Hlavním tématem knihy je síla přání, které přenese dva sourozence do minulosti. A oni musí přežít ve zcela jiné dimenzi, kdy život vypadal úplně jinak, než na jaký jsou zvyklí. Podaří se jim najít cestu zpátky? To je otázka, na kterou snad na konci knihy najdeme odpověď.

A teď hurá na unboxing. Doufám, že si užijete stejně jako já. :)








Oblíbené příspěvky