pondělí 19. února 2018

10 KNIŽNÍCH DNÍ - den desátý: jedna schopnost

Dnešním článkem se rozloučíme s projektem 10 knižních dní. Posledním tématem je jedna schopnost. Kdyby jste si mohli vybrat jednu nadpřirozenou schopnost, jaká by to byla?
Je tady však mnoho nadpřirozených schopností. A každá má své pro a proti. A přiznávám, se že vybrat jendu jedinou, bylo pro mě dost obtížné. Líbilo by se mi umět číst myšlenky, umět levitovat či mít schopnot regenerace. Mít schopnot telepatie, jasnomyšlení či převtělování. Ale vybrat mohu jen jednu, takže která to bude?

Přestože jsem jich výjmenovala hned několik, které by se mi líbili, rozhodla jsem se pro jednu, kterou jsem výše nenapsala. Na prvním místě by to pro mě asi byla schopnost umět cestovat časem. Taky máte někdy pocit, že byste chtěli vrátit čas a udělat některé věci ve svém životě jinak? Přesně to je jeden z důvodů proč bych chtěla mít tuto schopnost. Prostě se vrátit k některým okamžikům svého života a změnit je. Já vím, chybami se člověk učí. A upřímně, asi bych žádné ze svých rozhodnutí ( i když ne všechny byla dobrá) měnit nechtěla. Jen bych některé věci, chtěla udělat jinak, jednodušeji. Rozumíte mi?

Ale nejen proto. Jak už jsem zmínila několikrát, miluji historii. A to je taky důvod proč bych chtěla mít tuto schopnost. Chtěla bych se vrátit do dob minulých a podívat se, jak se vlastně žilo. Udělat si takový poznávací výlet do minulosti. Jako nenápadný pozorovatel. Podívat se do mnou tolik obdivovaných období, poznat historické osobnosti. Zažít si to o čem, čteme v historických románech a sledujeme za vitrínámi v muzeích na vlastní kůži.

Ano, to by se mi asi velmi líbilo.A co vy? Zajímalo by mě jakou nadpřirozenou schopnost byste jste si vybrali.

2 komentáře:

  1. Jojo, cestování časem by bylo parádní. Vždy když procházíme nějaký hrad nebo zámek, tak si představuju, jak se tam asi v té době žilo. V tomto jsme za jedno. Ráda bych pozorovala život na dvoře Jindřicha VIII. nebo třeba Marie Terezie, Královny Viktorie... Ale víš co? naděje umírá poslední a já doufám, že někdo to cestování časem zrealizuje :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já to mám úplně stejně. Vždycky když jdu historickým centrem nějakého města a vidím tam staré fasády domů, představuji si, kdo v nich asi žil. Máš pravdu, naděje umírá poslední. Třeba se do minulosti jednou podíváme. :D

      Vymazat

Oblíbené příspěvky