úterý 27. září 2016

Book Shopping 3. Prázdninové úlovky

Moje knihovnička začíná být přeplněná, ale to neznamená, že do ní občas nepřidám pár nových kousků. Letošní prázdniny jsem strávila na Slovensku a odsud jsem si bohužel žádnou knihu nepřivezla. Nicméně jsem se přes prázdniný občas zaskočila podívat do Levných knih a neododolala jsem. Svou knihovničku jsem obohatila o tři nové kousky, většinou romány. A upřímně jsem na ně hrozně zvědavá. A jak si můžete všimnout, alespoň knižně jsem vycestovala někam trochu dál než za humna a všechny mé úlovky se pojí s mou nejoblíbenější zemí- Francií. <3

Posledním zakoupeným přírůstkem je kniha ze serie Zbožnuji.... Já jsem v knihkupectví narazila na první knihu, kterou jsem z téhle serie četla a prostě jsem si ji musela odnést z domů, už jenom z nostalgie. Byla vtipná, zábavná a praštěná.

Další knihou je Láska v Provance. O té Vám toho zatím moc říct nemohu, ještě jsem ji nečetla, ale jsem na ni hrozně zvědavá.
A poslední kniha je Rendez Vous v Paříži. Na tuhle knihu jsem slyšela už spoustu recenzí a poměrně pozitivních, ale ráda bych si na ni udělala obrázek sama. Takže jsem rovněž velmi zvědavá.

A co vy? Máte taky nějaké knižní úlovky za letošní prazdniny?

Oblíbené příspěvky