středa 9. října 2013

39.kapitola - Set



Připadal jsem si trochu hloupě. Hladila mě a drbala za ušima jako domácího mazlíčka. Její dotek mi však byl příjemný. Otřesy jejího lůna, na kterém jsem měl hlavu už tak pohodlné nebyly. Najednou se zvedla a pokračovala v cestě.
Kam asi míří? Uvažoval jsem.
K Flandrům. Odpověděla mi Kahriho mysl. Lekl jsem se, nevšiml jsem si, že je tady ve vlčí podobě. Pobavilo ho to.
Myslím, že by sis nevšiml ani válečné gardy … momentálně.
Csss! Co si to dovoluješ? Okřikl jsem ho, ale nemyslel jsem to vážně.
Jsi přiliš zaujatý. Poznamenal.
Myslíš?
Ano, začíná mě to děsit … přiznal Kahri a já se zamyslel. Něco na tom bylo.
Měl bych toho nechat … Zastavil jsem se …Zapomínám na povinnosti vůdci, kvůli znásilněné markýze?
V tu chvíli se Luccia ohlédla, zřejmě proto, že jsem se zastavil v půli cesty za ní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky