čtvrtek 19. září 2013

37.kapitola - Set



Už to byly dva měsíce, co jsem se setkal s Lucciou v přístavu. Od té doby stále putovala na sever směrem k moři, jako by se snažila utéct co nejdál od lidí. Po ten čas jsme ji bedlivě hlídali, střídali jsme se, ale nejčastěji jsme u ní drželi stráž já s Tarou. Možná proto, že jsme s ní jakýmsi zvláštním způsobem cítili spřízněni.
Toho dne bylo velmi chladno, Luccia se třásla zimou a sotva se držela na nohou. Obdivoval jsem tu neviditelnou sílu, která ji hnala stále dál do hlubin norské krajiny. Luccia odpočívala, když jsem přišel střídat Taru, která ji pozorovala zpoza malého smrčku.
Mám divný pocit, Sete. Pomyslela si.
Proč?
Podívej se na ni. Dítě je každým dnem stále blíže k životu a ona ho nenávidí. Má z něj strach. Je uprostřed divočiny, kde ji nikdo nemůže pomoct. Bojím se, aby neprovedla nějakou hloupost.
Klid, Taro. Právě proto ji hlídáme. Bude to dobré. Teď jdi a odpočiň si.
Tara odešla a já chvíli váhal. V okamžiku, kdy se zvedl silný vítr, jsem měl jasno. Vyšel jsem ze svého úkrytu a zamířil k Luccii, aby ji zahřál. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky