úterý 10. září 2013

33.kapitola - Tara



Neobtěžovala jsem se proměnit do lidské podoby. Vběhla jsem do stodoly, do tlamy jsme popadla své šaty a běžela jsem zase pryč.
„Taro?“ ve dveřích jsem se ohlédla. Set seděl ve své houpací síti a probodával mě zamračeným pohledem.
„Taro!“ řeklo přísnějším hlasem. „Co to děláš?“ Vrhla jsem na něj omluvný pohled a hnala jsem zpět za Lucciou.
Taro! Co to děláš?! Okamžitě se vrať! Hlavou mi zněl Setův rozčilený hlas Hnal se za mnou, aby mě zastavil. Nemohla jsem dovolit, aby mě dohonil. Ale vlastně jsem se ani nemusela moc snažit, Set byl unavený. Všichni jsme cítili, jak se trápí a tudíž nebyl schopen vyvinout dostatek síly.
Luciu jsem našla tam, kde jsem ji zanechala. Seděla stočená v klubíčku, hlavu schovanou mezi koleny. Položila jsem své šaty a plášť před ní a jemně ji šťouchla čenichem do boku. Zvedla ke mně uplakané oči. Už se nebála, je na mě udiveně hleděla, nejspíš si myslela, že se už nevrátím. Posunula jsem k ní šaty blíž.
„Pro mě?“ zeptala se chraptivým hlasem. Věnovala jsem jí pohled, otočila jsem se a odešla do úkrytu v houští. Set už tam stál, oči upřené na Luciu, která zůstala zkoprněle sedět pod stromem a hleděla mým směrem. Dívala se za mnou ještě dlouho, než sklonila svůj pohled k věcem na zemi. Zřejmě tomu všemu nemohla uvěřit.
To bylo nebezpečné Taro! Káral mě Setův vnitřní hlas, oči měl však stále upřené k té krásné černovlasé dívce před námi.
Já vím, ale bez mé pomoci by umrzla. Prohodila jsem na svou obhajobu.
Měl bych se zlobit. Řekl Set už o něco klidněji.
Jsem připravená nést za svůj čin zodpovědnost. Sklopila jsme hlavu k zemi. Set se však bez jediného slova otočil a pomalým krokem odcházel. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky